söndag 31 mars 2013

påskdagen med lek ,mys o hockeymatch

tog en prommis ut o köpte snus sen gick jag till en kompis och vi har suttit ute i solen o surrat nån timme iaf. sen kom hennes barn hem och så glada barnen var när bustanten annelie hade kommit=)....dessa fina pojkar o en tjej har jag lekt o myst med i  flera timmar , riktigt goa barn =).....
en av pojkarna sa du får inte fara hem du ska bo här och medhåll fick han av de andra =) , omtyckt av någon är jag i alla fall =). lite tråkigt att måsta lämna dem när jag gick hem då jag såg att dem blev ledsna. jag lovade att jag skulle komma o hälsa på snart igen.
var där för att se hockeymatchen och däremellan lekte jag med barnen. luleå vann 5-2 semifinalmatch nummer 2 =)......det går bra för luleå. =)
jag fick ett telefonsamtal att jag skulle få främmande i kväll när jag var hemma så därför gick jag hem en stund efter hockeyn var klar. men väl hemma så fick jag veta att jag inte får främmande i kväll.
så här sitter jag nu ensam hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra......
i morgon är det jobb öppnar klockan 12 o stänger kl 15. ett par timmars jobb ska väl gå bra.
nu ska jag sluta surra hej så länge...

Inga kommentarer: