torsdag 14 mars 2013

oväntad...

den här kvällen tog en helt ny vändning =). de andra drog i väg till garaget och oscar till bowlinghallen och kvar hemma var jag. jag startade tvättmaskinen o donade lite under tiden funderade jag vad jag skulle hitta på. hade bara tråkigt och rastlös som vanligt.
en god vän ringde och överraskade mig med att upplysa mig om att jag skulle koka upp kaffevatten =)......superkul att få en sån  oväntad mysig  överraskning en helt vanlig torsdagkväll. =)...du är guld värd vännen , jag hoppas du förstår det. jag blir ALLTID  på bra humör i ditt sällskap ,du gör mig gott =)....hoppas vi träffas snart igen =) kram till dig.
nu sitter jag här har hängt tvätt , käkat macka och gjort mig klar för att snart bädda ner mig. efter att ha varit vaken sen runt 04.30 i morse kan jag behöva få sova....jag hoppas kunna sova gott. drömma sött det vet jag att jag kommer att göra =)......
inget vann jag på kenot ,det är ju rent ut sagt oooomöjligt att få vinna pengar......
nåja jag kanske får tur i nåt någongång ......=).....
nu ska jag sluta surra så jag säger god natt och dröm sött

Inga kommentarer: