måndag 15 april 2019

En kväll inte ....

En kväll inte hemma....
Om det ändå varit någon bakom min dörr i eftermiddag och kväll så har då ingen öppnat för jag har rantat runt mestadels hela kvällen....
Jag har lyckats fördriva tiden och kvällen har varit kul ...
Eftermiddag då cyklade jag hem till världens bästa Molly , hon blev nog glad när farmor kom på besök för att pyssla om henne 🙂...
Var hemma vid kl 18.30 slappade och ett tag senare drog jag iväg ut , kul att träffa dig vännen och sen fick jag en provtur i Oscars nya bil ,Waow vilken bil 🙂 , snygg men farlig ...alltså jag får nog alltid oroa mig för barnen , aldrig kan jag få känna mig trygg men det är väl så att va mamma spelar ingen roll hur gamla barnen är oron finns alltid där....
Nåja ....var hemma strax före kl 21 duschat och sett lite tv och nu är jag nerbäddad , trött efter en lång dag ...
I morgon är en ny dag med nya utmaningar....
Hej hej

Inga kommentarer: