onsdag 24 april 2019

Jägarna och kvällsfika

Vilken dag , till läkaren och fick lämna 5 rör blod , kolla blodtryck och fick medicin att hämta ut....beroende vad provsvaren visar så kan det bli mer medicin....
Därefter iväg på jobbet och vid kl 16 cyklade jag hem...
Trött ...
Duschade bytte om slöade ett tag sen städade jag ballen ...
Några minuter senare ringde min telefon och jag blev glad som alltid när du hör av dig vännen kul att träffas och surra en stund....
Du är värd din vikt i guld vännen min...
Sen hem hämtade cykelnyckeln och for upp på byn för att handla och kort därefter åter hemma...
Grejade lite och sen tog jag en dusch och sen blev det kvällsfika framför Tv:n för att se jägarna på tv4...
Snart sluter jägarna och jag ska bädda ner mig känner mig trött och hoppas kunna sova....
God natt ...

Inga kommentarer: