fredag 19 april 2019

Långfredag

19 april och det är fredag men inte vilken fredag som helst ...
Långfredag ...
Startade dagen med att kliva upp 05.15 och tvätta kläder och greja ...
Vid 09.30 iväg och fiska med bästa sällskap....
Några mil bort och sen knatade iväg ut på isen , 2 små abborrar gav ingen vinst..
Solen visade sig en kort stund resten av tiden på isen var det mulet....
En kul dag , tack bästa du som gjorde min dag , du är så snäll och go....
Hemma igen strax efter 15.30 tyst tomt och tråkigt....
Tog en dusch bytte om och sen hoppade jag upp på cykeln och for till världens bästa Molly och resten av familjen....
Var där ca 1.5 timme sen cyklade jag hemåt och jag tog vägen förbi Coop och  åter hemma...
Tyst tomt och tråkigt....😢
Ätit en skinkmacka och två ägg och nu ska jag dricka en kopp te och slöa i soffan framför tvn....
Tänk om det hade kunnat hända nåt kul , tänk om telefonen kunde ringa och överraska mig ...
Hej hej


Inga kommentarer: