lördag 27 april 2019

Lite av varje lördag

Vaknade och klev upp kl 06.00 , tidigt ...gjorde mig redo för dagen....
Strax efter kl 08.00 drog jag på mig kläder och ryggan låste dörren till läggan och knatade iväg....
Jag och några till har spenderat ett par timmar ute i solen på en is hyffsat många mil bort...
Tack vännen min dag blev bra , som alltid när jag har dig som sällskap...
Åter hemma strax efter 15.30 tog en dusch bytte om ....
Sjukt trött och värk och för att hålla mig vaken så städade och plockade jag lite innan jag cyklade iväg till världens bästa Molly och resten av familjen...
Sjuk och krasslig liten skrot och farmor lekte och grejade ...
Vid kl 19 åter hemma och det är så tyst och tomt , tråkigt ...
Hoppas nåt kul händer så jag får tiden att gå , hoppas att telefonen ringer...
Ingen vinst på kvällens lotto och kenot gav mig 5 kr ....
Hur svårt kan det vara att få en större vinst?....
Nåja glo på tv och fundera lite över livet....
Hej hej




Inga kommentarer: