lördag 16 mars 2013

bara...

sitter ner på rumpan en stund. lite mätt i magen efter dagens middag. nu är jag iaf hemma igen och ensam som vanligt. anton kom hem o var hungrig och som den  snälla lilla mor jag är så  sa jag vi far ut o käkar. =).....och så vi gjorde, med oss hade vi roger. jag åkte på att betala men jag är ju så van...
rände runt en stund och sen fick jag skjuts hem när dem åkte upp till garaget.
jag har plockat lite ,hängt tvätt o vikit tvätt. denna ständiga tvätt av kläder tar ju aldrig slut nu snurrar maskinen åter igen och snart ska jag hänga mer tvätt.....puh.....ingen rast ingen ro......
nåja nu har jag tagit kort på min nya snygga VITA  jeans med hängsler från circle of trust ,FATTA hur snyggt det är med dessa nu i vår/sommar.....=)....
dagens middag =)....

fatta hur snygga dessa jeans är från circle of trust....=)
det var bara några rader från mig .....hej hopp.....

Inga kommentarer: