tisdag 26 mars 2013

lite nytt

nu har jag druckit lite mer kaffe ,duschat ,väckt en trött tonåring som nu är på skolan. medan jag druckit ännu en kopp kaffe så har jag "klickat" hem lite nytt =)...I know ,jag är hopplös men jag kände att jag behövde lite nya underkläder =).....
jag är NOGA vill vara hel ,ren o fin. =) ,snygg kommer jag nog aldrig att bli men jag kan ju alltid försöka göra mitt bästa. strävar alltid att försöka må bra och försöka dölja min smärta. tror jag lyckas ganska bra med det för som jag tror själv så syns det inte utåt.
det är fint väder ute idag =)....å vad jag önskar det blir lika fint väder under påsk ,jag längtar efter att få tillbringa timmar ute i solen för att få lite färg det gör en piggare.
snart ska jag göra mig klar för dagen och under tiden funderar jag lite....
om jag ler blir jag vacker då?.....iaf så såg jag en text som lyder le och du blir vacker....kan det stämma....hmm...kanske stämmer det till viss del tror jag.....=)
hej hopp....

Inga kommentarer: