tisdag 12 mars 2013

slö kväll

kom hem vid kl 18.....har mest bara slöat i kväll. slappar, ser tv och sitter med datorn i knät försöker lära mig picasa programmet =)....kul att redigera bilder. vill komma underfund med hur man gör fotocollage.=).....
har inte orkat ta en kvällsprommis i kväll heller ...hmm....inte bra....men det är klart jag har sprungit omkring mycket idag ,det kan väl kallas att jag fått lite motion ...=)....jag kan liksom inte gå i lugnt tempo allt som ska göras gör jag i högt tempo för att jag vill hinna med så mycket som jag bara kan =)....duracellkaninen i mig är nästan  alltid  i "on"läge =) förrutom nu är den  på "off" för jag känner mig trött.
det blir en tidig kväll. lägger mig o lyssnar på musik i lurarna och hoppas kunna somna o sova gott o drömma sött.
i morgon är jag ledig o jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ,men nåt ska jag väl göra. ranta lite kanske ?....=).....
nää tror jag gör några sit ups ,ser lite tv och sen bäddar jag ner mig....=)....sov gott o dröm sött ....kramelikram

Inga kommentarer: