söndag 17 mars 2013

eftermiddag ,hockey och kvällen

det har varit fullt upp hela dagen och kvällen. =)....lagade mat ,makaronilåda blev det till middag. sen efter att ha tvättat kläder o donat så hann jag vila lite.
på eftermiddag for jag till en kompis där jag lekte med barnen och samtidigt såg hockey luleå-frölunda. luleå vann =) 3-1. när hockeymatchen var slut och jag hade lekt med barnen ett par timmar så gick jag hem. jag hann inte in genom dörren förrän anton ringde o vill att jag skulle hjälpa han hänga upp gardiner o sånt hemma hos han. jag hann in genom hämta gardinerna o sen i väg igen....ingen rast ingen ro ,men det gör inget för har jag nåt att fördriva tiden med så hinner jag inte fundera lika mycket. =)....
eftersom jag hade en skön o behaglig stund på förmiddagen så hade jag laddat mina batterier om än jag varit o är fortfarande trött , men bra har jag mått resten av dagen o kvällen och det är det viktigaste för mig.
när jag kom hem från anton var klockan närmare 20.30 och jag ställde mig i duschen och sen placerade jag mig i soffan framför tvn för att se spårlöst som till min förvåning visades i kväll. jag som trodde det inte var fler program.
nåväl nu är klockan snart dax att jag bäddar ner mig för jag jobbar i morgon kl 11-15.
gissa om att jag kommer att drömma sött =) lämna kommentarer .....sov gott o dröm sött / kramis

Inga kommentarer: