måndag 25 mars 2013

våffeldagen

våffeldagen firas med våfflor. =)....en dag per år infaller våffeldagen och det är idag =) och jag försöker hålla på traditioner så jag har precis gräddat ett gäng våfflor.
medan jag gräddade våfflor stekte jag pyttipanna o ägg ,det är dagens middag.
puh....har jobbat idag och slutade vid kl 14 innan jag gick hem så¨var jag förbi på kiosken för att lämna in diverse spel och köpa snus.
när jag kom hem slet jag av mig alla kläder och ställde mig i duschen. hade tänkt vila en stund innan jag började med sysslorna ,men det blev inte mycket vila nån minut bara sen var jag i gång ......kanske att jag nu får lite ro i kroppen o vila , min kropp värker så hemskt mycket jag vill bara skrika rätt uuuuut ,men det är ju ingen ide'......inte minskar värken för det....snyft......
vare sig jag vill eller ej så måste jag vila för jag orkar knappt lyfta mina armar och nacken värker.....
känner mig som en jäkla krympling...=(......
vad jag ska göra sen har jag ingen aning om ,vädret är kanonfint lockelsen att gå ut en prommis är stor......
våffla med grädde o hallonsylt
ha en fin eftermiddag /tingeling

Inga kommentarer: