lördag 16 mars 2013

tillbax

ja då är jag här igen. kvällen har jag tillbringat hemma stor del ensam. dem kom hem vid kl 20 sen har det varit surr.
nåja nu är det tyst då han somnat i soffan. den här kvällen har varit en sån där "tråkkväll" och jag är såå megaless på dessa kvällar.  nåja det är som det är men ändå inte som det ska......
jag funderar en del bla på när ska huvudvärken från helvete släppa ? ....huvudvärken har hållit i sig sen 2 dagar tillbax. det är inget gnäll bara en fundering.
 det hjälper inte att gnälla och som jag alltid gör biter ihop o låtsas att allt e perfekt ,fast perfekt är det ju inte alls.....
jag ska fortsätta se tv och om nån stund eller så bädda ner mig. i morgon är jag ledig undrar om jag ska ta sovmorgon då?...jaja...jag vaknar när jag vaknar.....
sov gott dröm sött....

Inga kommentarer: