fredag 15 mars 2013

soliga fredag eftermiddag

och jag är åter hemma. slutade jobba vid kl 14. jag har mest jobbat framför datorn o lagt in kläder i datasystemet. kul att jobba framför datorn. däremellan har jag hjälpt kunder. en kulig dag som vanligt. denna dag /eftermiddag är solig men istället för att vara ute i solen har jag lite att göra inomhus. =(.....efter jobbet så sprang jag in på affären o handlade lite sen förbi kiosken för att lämna in diverse spel. (keno ,lotto o europatipset).
europatipset är nåt jag spelar för första gången o jag hoppas jag vinner =)..... kostnad 25 kr /rad. resultatet visas i kväll på tvn. håller tummarna =).....
snart är middagen klar idag gjorde jag det enkelt med potatisgratäng, grillkorv o stekt ägg ,det duger hoppas jag en fredagkväll. =).....
sitter här o bloggar o telefonen ringer ,lillasyster dem är påväg att hämta oscar ...okej då slipper vi fara till piteå med han , inte alls dumt. nu får jag planera om kvällen hmm...vad ska jag då hitta på?.....nåja ... får fundera lite på det .....nu ska gratängen tas ut ur ugnen ...hej hej

Inga kommentarer: