måndag 25 mars 2013

det är våffeldagen och påskveckan

gomorron det är en ny dag med nya utmaningar ,det är måndag och ny vecka inte vilken vecka som helst för det är självaste påskveckan =).....veckorna praktiskt taget rusar i väg snart är det  en ny årtid här.=)....
den här dagen jobbar jag kl 10-14 sen får jag se vad dagen mer har att erbjuda =)...hoppas nåt kuligt händer....=).....nu har jag haft tråkigt nog och nu vill jag bara ha superkul hädanefter....=).....
några minusgrader visar mätarn ,men det blir varmare under dagen ...=)
ska ni äta våfflor i dag?....det är nämligen våffeldagen idag ?....tänk vad gott våfflor som serveras med grädde alt. glass o sylt....mums =).......nåja hem o grädda några våfflor efter jobbet......=)....
vaknat ett antal gånger o klev upp 06.20 har som  vanligt vaknat med värk.....
ska dricka mitt morgonkaffe o sen väcka en trött tonåring......ha en braig dag ...

Inga kommentarer: