torsdag 14 mars 2013

kursdag o rännande

så har vi då haft kurs idag och vi blev bjudna på lunch.  kursdagens betyg klart godkänd .  kom hem strax efter kl 15 drog av mig kläderna och ställde mig i duschen ,trodde jag skulle bli lite piggare ( att ha kurs är tröttsamt) ....nåja efter duschen klädde jag på mig och placerade mig i soffan ,tanken med det var att vila en stund men rastlös som jag är så kunde jag inte slappna av.
jag for ut en sväng ,rantat  runt lite för att hålla mig  vaken =).....nu är jag åter hemma fortfarande trött ,men nu blir det vila åtminstone några minuter innan jag hittar på nåt kul att göra...=).....några sit ups ,kan jag ju roa mig med ,då har jag ju iaf tränat lite idag och sen kanske en prommis i kväll ...jaja jag får se vad det blir ikväll.......
ha en bra kväll så är jag tillbaka sen igen och det skulle vara kul att få nån kommentar så att jag har nåt att läsa =).......hej hej

Inga kommentarer: