onsdag 27 mars 2013

onsdag eftermiddag

anton kom förbi på morgon innan jag skulle i väg på jobbet ,så jag följde med för att se en bil anton var intresserad av. nåja får se hur han gör köper eller ej ,det är ganska dyr skatt o så. nåja jag fick skjuts på jobbet och har jobbat mina timmar framför datorn. dagen har känts lång ,kan bero på huvudvärken. tog en treo och en stund senare var det bättre och nu är den värken borta och jag saknar den inte. =)
efter jobbet gick jag hem och ingen hemma så här är det lugnt o tyst. klädde av mig och ställde mig i duschen. har tänkt slappa lite ,det kan jag ju vara värd. =)....
nu är jag ledig i hela fyra dagar ...=)....känns skönt vill jag lova.
vad jag ska göra i kväll vet jag inte ,men upptäckte när jag kom hem att kylen gapar tomt ,kanske ändå måste i väg o handla för det är ju en stor helg ,många dagar ledigt och en del mat kommer att gå åt.
känner mig " kramig" ,skulle vilja kramas nu =)....men jag får vänta och sparar  mina kramar....
å vad jag längtar efter morgondagen ,den kommer att bli kanoners =).....
nu ska jag slappa o kanske blunda en stund o drömma lite ,hej så länge

Inga kommentarer: