torsdag 25 juli 2013

nu är det...

morgon och det är torsdag en solig och varm dag. har inte sovit sådär jättebra i natt tankarna virvlar runt i huvudet och gör det svårt att kunna somna och när jag somnat så drömmer jag ofantligt mycket.
vaknade i alla fall nån minut före alarmet skulle starta. egentligen behöver jag inte nåt  alarm för att vakna det gör jag ändå alltid sååå tidigt.....
torsdag och idag är det rea start på jobbet ,jag jobbar 11-15 och däremellan har jag en rast så jag får gå hem vid 15.30. det blir en fullspäckad dag  =)....sen efter jobbet har jag inget planerat så jag tar dagen som den kommer....
jag önskar ,längtar och väntar på nåt gott  nu är det en dag närmare =).......
snart är det väl dags att jag kliver upp och kokar mig en kopp kaffe .....säger hej så länge...



Inga kommentarer: