söndag 28 juli 2013

fortfarande

nu är jag tillbaka igen tjatigt eller inte. =).....fortfarande helt knäckt ( att duscha gjorde mig inte piggare) skulle nog behöva sova ett par dygn i streck ,men hur ska det gå till när jag endast lyckas sova om jag har tur ett par timmar per natt....Oscar kom hem för nån timme sen.
och vi for i väg på cyklarna upp på byn för att handla hem lite matvaror. sen hem igen. det är svalt ute och nu är det inget regn och åska i luften ,himlen är fint blå.
Oscar for ut för en stund sen till nån kompis och här sitter jag i soffan och bara är....och grubblar....
kenot vann jag inget på ....totalt jäkla omöjligt det är nog dags att ge upp drömmen om en vinst....jag är förföljd av otur .....
tack för din kommentar bästa vännen =)....önskar dig en god natts sömn , vi hörs snart längtar och väntar ....kör försiktigt kram kram
nåja nu är det dags att få i sig lite kaffe....hej så länge

Inga kommentarer: