torsdag 25 juli 2013

å det bästa

det bar i väg på jobbet varmt och soligt hoppade jag upp på cykeln och trampade i väg. full fart hela dagen och strax före 15.30 var jag åter hemma. skönt  va hemma har precis tagit en dusch och nu sitter jag ner en stund.
å det bästa den här dagen var telefonsamtalet av dig bästa vännen min. gott att höra din röst , ville aldrig sluta prata med dig för jag saknar dig så mycket. hoppas att du ringer igen på eftermiddag/kväll så att vi kan prata mer.....nu måste du hä dig hem förstår du det? =)......sköt om dig och hör av dig bamsekram till dig.
jag har fyndat lite bland reakläder förhoppningsvis hittar jag nåt plagg i morgon också och även nåt smycke. vill ha en ring på mitt finger ,men det får jag nog köpa själv...=).....
det är jättevarmt ute så jag ska hä mig ut i solen och bara slappa i alla fall en stund....
ikväll ska jag rensa jordgubbar som jag köpt ,men först som sagt slappa i solen ....
kommer tillbaka sen igen....

påväg till jobbet

min nya klänning



lite fynd på rea =) svarta snygga linne byxor Noa Noa ,tröja line of oslo ,korta leggings container

Inga kommentarer: