måndag 22 juli 2013

detta är...

detta är ju inte sant ,tyyyypiskt att vakna såhär j-kla tidigt ....grrrr......05.28 och inte kunna somna om ,det börjar kännas meningslöst att överhuvudtaget gå och lägga sig och sova för att vakna outvilad , trött och en massa värk......drömt så ini vassen mycket har jag också gjort , har en krypande oros känsla inom mig.....
solen lyser det hade kunnat bli en fin dag om det inte varit för blåsten. hoppas blåsten avtar....
jag grubblar på vad jag ska skriva ,vad gör jag egentligen här ? här blir det inte mycket vettigt nerskrivet.
idag en ny vecka och en ny dag och jag jobbar som vanligt. om jag ändå vore ledig då hade jag kunnat låsa in mig här och ligga kvar under täcket och inte göra nåt......
funderar och funderar.....nu säger jag hej så länge....

Inga kommentarer: