tisdag 30 juli 2013

oops jäklar ...

ooops jäklar vad många som besökt mitt krypin....KUL.....ja då måste jag ju visa mig här med nåt inlägg...=).....men var är kommentarerna ?......nåja jag vill inte verka tjatig nu....
har jobbat mina timmar full fart som vanligt en knäckt brud cyklade hem kl 14.....vart har min ork och energi tagit vägen ? .....skulle verkligen behöva extra energi och ork för att ha kraft att kämpa vidare genom livet.....
jag har vilat en liten stund sen har jag mest bara svamlat och fått timmarna till att gå.....
har pratat en del i telefon i eftermiddag och jisses fick veta hur mycket timmr jag jobbat och då förstår jag lite varför jag känner mig som en urvriden disktrasa....men jag är ändå tacksam över att jag har nåt att göra ,det får mig att glömma sånt jag vill glömma .....
pratat med bästa vännen ,trevligt att du hör av dig är det alltid =) sköt om dig och det är snart läge att planera in en tid då vi kan träffas eller vad tror du? =)....tror du trivs bra nu när du är hemma igen. kram.
har lagat lite mat åt pojkarna ,men dem har inte än kommit hit för att käka.....dem kommer garanterat när dem är hungriga igen. hoppade upp på cykeln och for i väg upp på byn för att handla några saker ,det började regna lite men eftersom jag inte är gjord av socker (konstigt nog)  så smälte jag inte av regnet. =)....
åter hemma och jag har fortsatt svamla ,gräddat bröd och donat.
tog en liten paus kokade en kopp kaffe och hamnade här med datorn i knät.
grubblar o funderar  ,drömmer o hoppas .....
nu är det halv åtta hos mig....hej hej





Inga kommentarer: