fredag 19 juli 2013

känner mig...

nu känner jag mig sådär tom som om jag bara är ett skal.....
försöker leta fram några positiva tankar. funderar mycket....
eftermiddagen gav mig en ljusglimt som jag har kvar inom mig =).....du är värdefull bästa vännen min. =)
känner mig ledsen ,ensam och fruktansvärt uttråkad. har bara varit hemma hela kvällen och försöker få tiden att gå, svamlat och grejat.det är regnigt och tråkigt väder ute och det verkar inte bli så mycket bättre väder de kommande dagarna. =(.....
försöker verkligen fylla mina dagar med liv men ofta fyller jag livet med dagar. jag måste bryta mönstret och börja leva fullt ut ,bli lycklig och må bra för att orka kämpa vidare .....
det är aldrig försent att göra något annorlunda......
försöker tänka positivt....jag är värdefull och viktig och värd att vara älskad och förtjänar lycka.
ingen vinst på keno ikväll men det förvånar mig inte. jag hoppas på en vinst i morgon....=).....
i morgon är jag ledig och vad jag ska göra vet jag inte .....hoppas nåt roligt händer. om det kunde vara bättre väder så kunde man ju fara i väg och fiska....ååhh vad jag saknar fisket. jag får nog ta och leta fram fiskegrejorna ,stövlar och kläder och hä mig i väg och fiska och slappna av ute vid en eld.....det om nåt är riktig avkoppling för själen.
tror jag ska dricka lite kaffe och fundera vidare.....
 ....sov gott o dröm sött....

Inga kommentarer: