fredag 26 juli 2013

inget att göra ,tråk

å då var jag tillbaka vid datorn. försökte vila men det gick inte att koppla av och slumra för tankarna bara snurrar runt runt......
efter en stund gav jag upp och hoppade upp på cykeln och for i väg ut på kiosken för att lämna in diverse spel. har några kenorader i kväll och lämnade in morgondagens lotto ,nu är det bara att hålla tummarna .....=) kanske är det min tur att vinna lite pengar ......
allt känns tråkigt och jag har inget att göra och det är fredag.....funderar på att fara ut en sväng kanske upp till graven ,men just nu kändes det jobbigt att klä på sig och dra i väg.....jag ser väl lite tv och funderar ett tag till.
i morgon är det lördag och jag jobbar 10-14.....dagen är räddad med lite jobb vad jag ska göra därefter har jag ingen aning om......
jag tar en dag i taget medan jag längtar och väntar, hoppas du snart är  hemma igen min diamant....=)....nu ska jag se lite tv är tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: