onsdag 24 juli 2013

ja då var ...

ja  var det kväll och jag är tillbaka vid datorn. har varit ut en sväng upp på byn och in på affären.
kom hem och ställde mig i duschen ,nyduschad sitter jag här med datorn i knät ,persiennerna fördragna och tekoppen är tom. tvn surrar på lågt ljud.
tråkkväll som vanligt och det finns inte mycket att göra. jag tänker och längtar.....
i morgon jobbar jag. i morgon börjar jag senare kl 11 och går hem vid 15.30 jobbar 4 timmar och däremellan har jag ca 30 minuters rast. i morgon startar vår rea det kan fort bli en överfylld butik =)....kul att ha mycket att göra och tiden rusar i väg.....
rea ,undra om jag hittar nåt jag skulle vilja ha....=)...jag har redan sett ut plagg som jag vill ta med mig hem om det blir rea på just de....=) ,jag vet att jag är hopplös men sån är jag ...en liten tingeling ....=)...
nåja nu ska jag rätta lotto och jag håller tummarna att jag vunnit =).....kommer tillbaka sen igen ....hej hej

Inga kommentarer: