lördag 20 juli 2013

hopplös och hatad av alla

ja så var jag tillbaka vid datorn åter igen. idag har jag bara svamlat en hel dag med bara svammel det känns onödigt att kasta bort dagarna i livet på svammel.....hmm.....nåja. tog en dusch ,tvättade håret och klädde på mig och en stund senare hörde Anton av sig och vill jag skulle ut på byn och möta han där. så fort hoppade jag upp på cykeln och for i väg för jag skulle ju ändå in och köpa en ramlösa på affären. hann inte in på affären för min telefon ringde och det var min bästa vän och då promenerade jag hem med min cykel och Anton gick hem till Rogers lägga.
har försökt få tag i Anton för att få prata med han eftersom jag inte hann prata med han så mycket ,men har inte lyckats få tag i han.....jaja han hör väl av sig hoppas jag.
sen resten av kvällen har jag bara varit hemma och svamlat ,en TRÅKKVÄLL som vanligt.....
hopplös och hatad av alla det är tv4 filmen i kväll och namnet på filmen låter som att det är en film för mig att se(( jag är hopplös och stundsvis känner jag mig hatad.) och jag har ju inget annat att se ,jag har ju inte många kanaler att välja på heller.....tänk om nåt roligt kunde hända =) , känner för att göra nåt .....
jag jobbar i morgon på butiken och har öppet kl 12-15.....sen har jag inget planerat. jag hoppas det blir fint väder och sol. väderprognosen lovar att sommarvärmen ska komma till i början på veckan och det ser jag fram emot...=).... nu ska jag se tv4 nyheterna .....hej hej

Inga kommentarer: