fredag 19 juli 2013

after work

for på jobbet och jobbar mina timmar. innan jag for hem så sprang jag in på vår andra butik och köpte en t-shirt var åt mina pojkar (jag är nog en snäll mamma). Oscar hade sett en t-shirt han ville ha och det ska vara lika så jag köpte ju en till Anton också.
efter det så hoppade jag upp på cykeln och hem. pratat med bästa vännen länge i telefon sen jag kom hem. du får mig alltid att må bäst  tack för sällskapet vännen du är guld värd kram till dig
Oscar kom hem en sväng men for efter en stund och kvar hemma var jag , har haft gott om tid att prata i telefon =)....efter att ha pratat i telefon så har jag haft en underbart skön avkopplande eftermiddag. sen  ringde jag Oscar och frågade om han ville käka någonstans och då valde han grillen ...hmm....inget höjdarställe precis men han fick som han ville och jag klädde mig och gjorde mig klar och cyklade och mötte han på grillen där vi åt.
efter vi käkat så cyklade vi hem. han ligger nu på madrassen och spelar tv spel medan jag bloggar.
så här i efterhand hade jag gärnat kunna vara utan grillmat och käkat nåt hemma det hade varit både godare och nyttigare......nu lär det dröja innan jag äter på grillen igen.....
ja nu i kväll far Oscar till Roger och jag blir ensam hemma och då blir det som det brukar jag slutar äta går på svältdiet när jag är ensam. äter nån macka ,dricker kaffe ,loka el ramlösa och snusar när jag känner att kroppen behöver få i sig nåt.....
nånå...så är det.....
nu drar Oscar och kvar är jag funderar vad jag nu ska hitta på att göra ikväll...hmm....nåt skulle va kul att göra. hoppas telefonen ringer så att jag åtminstone får surra lite.....=)....
nånå...tror det blir att slöa nån stund nu....hej hej
en kebabtallrik till middag

Inga kommentarer: