lördag 27 juli 2013

lördag eftermiddag

nu är jag tillbaka efter att ha varit o ränt runt på byn. det har blivit svalare ute och  och där ett tag såg jag lite mörka moln på himlen ,det blåser lite....
telefonen ringde när jag precis hade gjort mitt förra inlägg ,min diamant =) , alltid gott att höra av dig =)....DU är den som gör mig till den jag är en pratglad liten skit och en solstråle. =)
jag tog en prommis i hettan medan jag pratade i telefon sen gick jag hem och då ringde min diamant igen =) det gillas av mig. önskar det fanns mer tid för oss att prata men tids nog får vi mer tid det är jag säker på.....=)...än finns hoppet kvar i mig.
läste än en gång din kommentar som jag fick i morse och jag ler.....du vet att du får krypa in när du vill hur och hur mycket du vill =)....allt mitt är ditt och så vidare ....=) ja just det jag måste betala tillbaka min skuld(hyran av...) till dig när du kommer hem =).  bra att du sparar .....=)....det gör jag också såklart.
hoppade upp på cykeln och for upp på byn förbi apparaten och därifrån till kiosken för att lämna in några kenorader. jag håller tummarna.....
sen for jag på affären och handlade några saker innan jag for hem.
hemma och nu har jag ätit. sitter nu bara och slöar och funderar.....
skulle ju liksom behöva förbi graven för att vattna blommorna ,nånå ....lite senare kanske men inte ännu. känner mig trött och har som vanligt mycket värk.....
nä nu ska jag sluta surra för en stund ...kommer tillbaka sen igen...



prommis i solen



på byn lördageftermiddag inte mycket liv här inte...

lite lördagsgodis

Inga kommentarer: