tisdag 30 juli 2013

morgon

och det blev en tidig morgon blev väckt av telefon 05.40.....
vaken och ingen ide' att försöka somna om nå mer.....
har legat och grubblat och ligger fortfarande kvar naken under täcket och grubblar.......FAAAN......
jag har MYCKET att göra och MÅNGA  frågor obesvarade innan jag kan slappna av och vara mig själv. behöver få tid att fokusera på mig och mitt liv och hur jag vill ha min framtid ,kommer jag få det jag är värd ,är det nån ide' att kämpa vidare??....frågorna och funderingarna är många ....jag orkar inte.....utanpå försöker jag le och vara glad men inombords gråter jag med alla mina tårar jag  fällt kan jag fylla en hel pool med....
JAG VILL JU BARA FÅ VARA LYCKLIG....hur gör man ?.....vill var nummer 1 i någons liv ,inte hamna någonstans långt ner på en lista. jag kämpar för att var någon som betyder mycket för någon. jag behöver inte vara betydelsefull för många bara jag betyder nåt för någon.
det känns jobbigt men NU måste jag försöka få i ordning på mitt liv jag kan inte vandra genom livet med min ryggsäck från det som varit. ryggsäcken måste kastas när jag sorterat innehållet. vad ska jag bära med mig och vad ska jag kasta från mitt gamla liv?.....MÅSTE få svar på frågor som gnager i mig.....
snart är det dags att kliva upp dricka morgonkaffe och göra sig klar för arbetsdagen.
idag kl 14 slutar min arbetsdag och sen är jag ledig till torsdagmorgon....det känns bra......
gråmulet väder ute ....=(.....jag vill ha SOL och VÄRME......
avslutar inlägget och grubblar vidare.....

Inga kommentarer: