tisdag 30 juli 2013

en kopp

en kopp te urdrucken ,duschat ,borstat tänderna och klar för att bädda ner mig men ska jag verkligen bädda ner mig redan ?...hmmm....så jäkla tråkigt det lät......finns det nåt att göra ?....nja jag avvaktar en stund och så kanske jag är så att komma på nåt att göra...
ensam hemma hela kvällen undrar när Oscar har tänkt komma hem.
jag grubblar och funderar.....
onsdag i morgon och det är ingen vanlig onsdag för jag är LEDIG =) ,men vad sjutton ska jag hitta på att göra hela långa dagen?.....ut o ranta och göra nåt jävulskap kanske =)....eller bara svamla .....skulle inte vara dumt om vädret var hyfsat bra men med min vanliga otur så är det väl pissväder...=(

oops helt plötsligt visade sig pessimisten .....hmm......optimisten vart tog du vägen?....
optimisten påminner mig om att jag är i alla fall ledig och kan göra precis vad jag vill ....
ganska mysigt när det har blivit mörkare ute om kvällarna =) och inte har jag så mycket lampor tända inomhus ,jag lever i mörker =).....men inte gör det nåt =).....det personifierar mitt liv som är ett mörker =).....
tror jag ska ägna lite tid åt femtio nyanser av mörker. =)....sov gott dröm sött

Inga kommentarer: