måndag 29 juli 2013

måndag

det är måndag en ny vecka sista veckan i juli månad.....vart har sommaren egentlgien tagit vägen?....inget eller i alla fall nästan inget som jag brukar göra om sommaren har jag hunnit med så som fiska och färdas runt och hitta på roliga saker o greja......blääää huvva vilken tråksommar.
många tankar är det som rörs i mitt lilla huvud och har en mängd olika frågor som jag behöver få svar på ,mycket som ska fixas och ordnas med......hur kommer mitt liv att bli ,kommer jag nångång få känna mig sprudlande glad och lycklig igen?.....många funderingar som gnager i mig.....
nåja den här morgonen är sval det blir kanske ingen solig dag i dag. väderprognosen säger regn ...
idag jobbar jag som vanligt. har tid i tvättstugan i eftermiddag.
och i kväll kommer bästa vännen hem och har jag de minsta tur  så får jag se min bästa vän =)
ta det lugnt på vägarna ,tänker på dig kram till dig.
nu ska jag snart dricka morgonkaffe ha en fin dag

Inga kommentarer: