torsdag 25 juli 2013

en sväng ikväll

ja å blev det ut en sväng i kväll ganska precis kl 20 så hoppade jag upp på cykeln och trampade upp till graven för att vattna blommorna ,där såg det fint ut =).....efter en kort stund så cyklade jag hem igen.
har precis ätit min middag =) och tro det eller ej. jag har bäddat ner mig i sängen och har datorn i knät. tvn surrar men inget speciellt program att se på.....
TACK min diamant för din kommentar och för komplimangerna du ger mig =) ,blir såååå GLAD du fick mig att återigen le....=)....DU är vacker ,DU är stark och DU är värdefull. ja jag har nog ett hjärta av guld men det är nog bara DU som påminner mig om det. =) , men det räcker gått och väl att få höra det av dig. du har också ett  hjärta av guld vännen =)....kramelikram
nu blir det bara ligga här under täcket och slappa resten av kvällen och hoppas sömnen ska infinna sig så småningom.
kenot gav mig tyvärr ingen vinst ikväll tråkigt nog ......
är tillbaka sen igen fortsätt lämna kommentarer ,ha det bäst .....


min middag ikväll en kopp te och korvmackor

Inga kommentarer: