söndag 28 juli 2013

tupplur och sen

såå jäkla trött intog jag rygg läge och somnade av ljudet åskmuller och regn ,ganska behagligt och sövande att lyssna på....vaknade en stund senare ,fortfarande knäckt....vet inte riktigt men det känns som att det inte är som det ska. ska jag va så här knäckt och nästintill orkeslös?...grubblar och grubblar så småningom blir det väl bättre .....jag längtar så efter bästa vännen det kanske är energi från dig som behövs tror jag ...=)....
då jag nyss vaknat efter tuppluren så ringde Anton och ville att jag skulle med och käka ..hmm...okej men jag var ju inte speciellt hungrig ,det är jag aldrig nuförtiden. vet faktiskt inte när jag åt en middag sist....jag käkar nån macka ,filtallrik och nån korvsnärt då och då och lite godis emellanåt.... jag gjorde mig klar och han hämtade mig och vi for ut och medan vi satt och väntade på maten så dök en polare till Anton upp och vi satt och surrade medan vi åt. jag fick i mig lite mindre än halva kebabtallriken jag beställt....fick i mig några tuggor i alla fall.
nåja jag fick skjuts hem och nu är jag tillbaka vid datorn och fortfarande sååå trött.....det regnar lite än. tror det blir en slö och slapparkväll. Oscar kommer ikväll nångång.
borde ta mig en dusch det kanske gör mig piggare.
jag har spelat keno idag och jag hoppas på en vinst =) ,det skulle inte vara dumt =)..
lämna kommentarer ,flera stycken helst gärna ....nu blir det en kopp kaffe och sen en sväng i duschen...är tillbaka sen ....
min middag idag =)

Anton och petter surrar

Inga kommentarer: