torsdag 25 juli 2013

ute i solen ,promenad och telefonsamtal

eftermiddagen har innehållit lite av varje. när jag hade duschat ,bloggat och suttit ner en stund så gick jag ut en sväng i solen. alldeles för rastlös gick jag in för att rensa jordgubbarna jag köpt.
precis när jag hade rensat jordgubbarna och sköljde av fingrarna så ringde bästaste vännen. ååhhh....så GLAD jag blev att höra av dig =).....
en stund senare gick jag ut och då ringde bästa vännen igen =) och lika GLAD blev jag igen. =)....tog en prommis medan jag pratade i telefon. åååhh jag  längtar och väntar.....
sen gick jag hem igen och vilken tur att DU påminde om keno för jag hade annars missat keno i kväll och då hade kvällen varit ännu tråkigare....jag hoppade upp på cykeln och trampade till kiosken och hann lämna in i tid nu har jag en chans att vinna pengar även i kväll =).....
det är liv o rörelse ute ikväll folk pratar och det spelas musik här utanför. tror att de är musik uppträdaande i parken i kväll och ibland kan det höras ändå hit till mig......
kanonvarmt ute fortfarande och jag funderar på att jag kanske måste fara upp och vattna blommorna på graven för att jag vill ju inte att blommorna förstörs när jag jobbat och gjort så fint hos lilla mor.....nåja nu ska jag stanna upp en stund och sen far jag nog i väg till graven.
kommer tillbaka sen igen ....hej så länge
en stund i solen =)


hoppas på en vinst =)

Inga kommentarer: