tisdag 30 juli 2013

kan inte..

kan inte sluta grubbla .....hur ska jag göra ,kommer jag att få ångra mig ?.....
jag är FRI men känner mig inte FRI......varför?.....jag kan göra vad jag vill men varför gör jag inte det ,vad bromsar mig?......
att skriva ner mina tankar och funderingar kan kännas skönt när det inte finns nån i närheten som orkar lyssna och svara på frågorna jag har inom mig. känner mig så otroligt ensam .....
nu är jag uppkliven ,klädd och har sminkat mig. nu står en mugg med morgonkaffe bredvid mig. ska infinna mig på jobbet vid 09.15-09.20 än en stund innan jag måste lämna mitt krypin....
positiva tankar såhär innan jag lämnar datorn.=)
mitt horoskop säger mig att idag är jag lite orolig men det kommer att gå bra =)....
idag är en händelserik dag och den kommer att bli minnesvärd ,speciellt en händelse kommer jag att minnas =)....placera kärleken i främsta rum ,det gör jag och har alltid gjort det  för kärleken för mig är det allra viktigaste vi har i livet ,inget är starkare än kärleken =)....hmm...jag kommer att få ett kryptiskt meddelande av någon =) undra vad det kan vara och från vem....=)det kan vara svårt att hålla dina känslor gömda idag ...hmm...jo tack det visste jag redan det behövde jag ju inte läsa för att förstå...ska hålla mig ifrån spel speciellt online spel ..hmm...ja då är det väl bäst att inte spela för då förlorar jag väl pengar som jag kan komma att behöva framöver....
delar av dagens horoskop stämmer klockrent denna dag....ganska "scary"......nu ska jag bara koppla bort tankarna ,inte alla tankar och  aldrig tankarna på DIG...  snart ska jag ta mig  till jobbet.=).....
nu känner jag mig som mitt vanliga positiva sprudlande glada  JAG återkomma. tänk vad bra själen mår att få dela med sig av en del av alla tankar och funderingar...


Inga kommentarer: