tisdag 23 juli 2013

tvätt och grejs

ja då har jag fått den här eftermiddagen att gå....tvättat kläder ,varit ute i solen och varit ut och cyklat och handlat hem lite mat. Oscar har kommit hit idag  och ska få sova här i natt. mellan mina spring ner till tvättstugan har jag hunnit laga mat (mjölkstuvade makaroner och korv.
och nej jag har inte ätit nån middag ,åt tidigare i dag två skivor hårdbröd och blev mätt i magen.
nu har jag precis ätit en chokladbit och ska koka mig en kopp kaffe.
kanonfint väder ute idag och då passar jag ju givetvis på att fördriva tid ute i solen.
jag har spelat en rad keno och håller tummarna för en vinst =) och då delar vi ju om det blir en högre vinst eller hur min bästaste vän ?.....
hoppas resan din gått bra  längtar tills jag hör av dig ,saknar dig =).....
allt för att mina inlägg ska bli lite mer liv i så lägger jag in lite bilder då och då....ha en fin kväll så är jag tillbaka sen igen....


Inga kommentarer: