onsdag 24 juli 2013

uppstigen

nu är jag här igen. har lämnat varma täcket och sängen. har letat fram kläder för dagen ,men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig..... så tyyypiskt jag ....kjol eller shorts ?....hur svårt kan det va att välja?....=).....kanske har lite för mycket kläder att välja bland =)....
här är det tyst förrutom tvn som surrar,  Oscar sover ännu. han ville bli väckt idag så om ett tag så gör jag ett försök att väcka honom o bjuda på en gröt tallrik som han vill ha.....han passar på att önska sig den mat han inte blir bjuden på hos Roger.
mamma maten är väl bäst om jag tror på vad pojkarna säger.....=)....
snart har jag druckit en mugg kaffe och börjar bli piggare men fortfarande ont i brösbenet och så den vanliga värken i kroppen....nu säger jag hej så länge......
morgonsolen letar sig in genom det öppna fönstret

Inga kommentarer: