tisdag 23 juli 2013

förmiddag

hoppade upp på cykeln och trampade i väg upp till kyrkogården ,har inte varit där på länge då det regnat och varit pissväder . vilken besvikelse att se ingen av mina syskon verkar ha varit där på länge och det behövdes lite blommor.
trampade upp på byn köpte några blommor och cyklade tillbaka till graven.
puh....vilket jobb att gräva i marken  ,men efter att ha grävt  så jag har nästan fått sår o ont i handen ,svettats  och morrat så är där nu så fint med blommor. =).....hoppas mina syskon tycker jag gjort fint vid graven nu då.
sen for jag förbi jobbet för att tvätta av mina jordiga smutisga händer ,drack en kopp kaffe och cyklade sen hem.  kom hem för ett tag sen. det är soligt och varmt ,men blåsigt. nu blir det vila lite kanske sätta sig ute i solen och invänta att klockan ska bli 14.00 då går jag ner i källaren för att tvätta....
gott att höra din röst bästa vännen min ,jag var ju tvungen ringa för att höra hur det går när du är ute på vägarna. längtar efter dig hoppas dagarna springer i väg och du är hemma igen. =)....hör av dig när du vill och kan ...kram till dig.
är tillbaka sen ....hej så länge


Inga kommentarer: