söndag 21 juli 2013

kaffe

nu har jag fått i mig morgonkaffe och orden virvlar runt i mitt huvud. tänk vad kaffe kan göra för en människokropp.
att vakna varje morgon är väl bra ,men jag tycker inte om att vakna ensam. tänk att slå upp ögonen på morgon och ha en kär  vän bredvid sig som sover sött och dricka morgonkaffe tillsammans med och att dela livet med. det skulle vara en oerhört stor lycka.
här ligger jag under täcket i sängen och känner mig otroligt slö ,jag har än tid till att vara slö än några timmar tills jag ska va på jobbet.
ser tv4 nyhetsmorgon ibland är det väldigt intressanta reportage. idag ska en gäst prata om hur man ska bli lycklig ,det kan ju vara intressant att lyssna på ....
solen lyser men det verkar vara blåsigt ute. jag vill ju ha sol och värme behöver D-vitamin nuuu...
nu ska jag sluta surra och kolla på tvn .....ha en fin dag

Inga kommentarer: