tisdag 23 juli 2013

klart jag...

klart jag måste göra ett inlägg och svara på din kommentar min diamant. =)....så gott att höra av dig =)....ja min pappa är outstanding när det gäller att sitta bakom ratten det måste jag erkänna. =) det är verkligen en upplevelse att åka bil med han för han tröttnar ju aldrig och hittar tamejtusan överallt.
du skulle verkligen få följa med på en resa genom Sverige med han.....=).....du har gjort det bra idag suttit och kört alla dessa mil.
ja huvva jag förstår om du längtar hem för jag är ju likadan ,behöver bara lämna kommun så längtar jag hem. längtan hem kom innan jag ens klivit på planet då jag sist var i väg , jag härdade ut i 3 dagar i alla fall.....jag är hopplös ,men det är ju jag det.....=)...
ja hoppa in i  bilen och kom hem nu, du hör ju  hemma här....=)
jag blir alldeles varm i kroppen av dina  komplimanger =)....TACK BÄSTA DU =)
här sitter jag ensam hemma i soffan inlindad i en filt och har nyss klivit ur duschen. Oscar for i väg ut för ett tag sen och jag vet inte när han kommer hem.
nu ska jag se lite tv dricka lite mer kaffe och kommer tillbaka sen igen....fortsätt lämna kommentarer ...kram kram

Inga kommentarer: