söndag 21 juli 2013

söndag

och solen lyser. vaknade som vanligt tidigt 05.45.....har verkligen försökt somna om för jag känner mig ju lite trött men inte har jag lyckats somna om.....hmm......=(.....har sovit oroligt och drömt mycket ....därför är jag inte det minsta utvilad.
idag är det jobb för min del har öppet butiken 12-15.
jag funderar mycket  det blir ju ofta så när jag är ensam så mycket....har fått frågan , inte bara en gång varför bor du där du bor?...... egentligen vet jag inte vad jag ska svara. jag har funderat en hel del på den frågan. varför bo här ,vad håller mig kvar? kommer jag kunna starta ett nytt liv och bli lycklig här?
känns som att livet passerar och jag står utanför och tittar på.....är det meningen att det ska va så ?.....
nånå.....det är för mycket tankar i mitt huvud och nu tar jag en paus från grubblerierna....
ligger kvar i sängen men snart är det dags att kliva upp och koka en kopp kaffe....
hej hej


Inga kommentarer: