söndag 28 juli 2013

jobb åska o regn

å  då var jag tillbaka här med datorn i knät. for i väg en stund innan jag skulle öppna butiken hann sitta ute en stund och njuta i solen =)....
jag har nu jobbat mina timmar ,det har inte varit så mycket kunder ....timmarna har i alla fall gått och när klockan var 15.05 kunde jag låsa efter de sista kunderna ,gjorde klart och cyklade hem det började regna när jag precis parkerade cykeln här utanför.
under dagen har det varit varmt ,åskan har mullrat och det har kommit nån regnskur......
så glad av ditt samtal min chokladpralin ,vill aldrig sluta prata....och jag LÄNGTAR till du kommer hem. längtar du lika mycket som jag  ? =) och tack så mycket  för din kommentar  min diamant,vilken komplimang du ger mig och JA vila för att du ska orka med det som komma skall =)det är inget hot det är ett löfte =) det kommer att ta alla dina krafter...pallar du med det?....=).....hör av dig när helst du vill vännen och sköt om dig. kram
det är skönt att nu vara hemma ,är trött och vill nu bara slöa och slappa....det kan jag väl vara värd tycker jag.
lämna fler kommentarer och gör mig glad ,nu ska jag vila lite ....kram



en stund i solen innan det var dags att börja jobba


Inga kommentarer: