måndag 22 juli 2013

och en stund....

och en stund senare är jag tillbaka. nu nerbäddad under täcket i sängen med datorn i knät.
funderar och funderar.... är tungandad brukar inte vara det och har ont i bröstet. nånå förhoppningsvis går det till sig så småningom. värken är ungefär densamma som alltid men jag gör som jag brukar och biter ihop......inge ide' att gnälla. summerar denna dag  med ett ord kan jag eller kanske två eller tre ord kan jag säga hur den varit. förbaskat seg och tråkig ((förrutom en stund i kväll, då det var perfekt) =).....
önskar dig en god natts sömn och söta drömmar bästa vännen min.=)
en liten vädjan till min hjärna:
SNÄLLA ,tänk inte så mycket för jag behöver verkligen få sova en stund.
för att kanske möjligtvis kunna somna så ska jag läsa min bok en stund ,ibland kan det hjälpa sömnen att infinna sig med att läsa.....
sov så gott och dröm sött är tillbaka här i morgonbitti när jag öppnat mina två blå....

Inga kommentarer: