tisdag 23 juli 2013

tillbaka igen

jag är tillbaka vid datorn. har bara varit hemma och mest bara slöat. har ont i bröstbenet fram ...undrar om det kan va en inflammation ja inte vet jag men ont har jag .....biter i hop jag är ju van att ha värk....
Oscar har kommit hem och startat tvspelet och jag har bäddat ner mig i sängen för att blogga och sen blir det läsa min bok och hoppas kunna somna och sova gott ett par timmar i alla fall.
TACK min karamell för din kommentar =)....hoppas din huvudvärk släpper och att du får sova gott och drömma sött. om jag kunnat överta din huvudvärk så att du slapp den så hade jag gjort det utan att tveka för jag är ju van att ha värk som sagt. .....kram till dig.
i morgon är jag ledig men jag vaknar väl tidigt som vanligt skulle jag tro. vad jag ska göra i morgon har jag ingen aning om men nåt måste jag ju hitta på för att tiden ska gå.....
inget vann jag på keno =(....jag tar väl en stor vinst i morgon då på lotto. =)...
dags att sluta surra .....sov så himla gott och fortsätt lämna kommentarer för de gör mig GLAD....

druckit en kopp te och käkat 2 limpmackor framför tvn

Inga kommentarer: