måndag 29 juli 2013

WOW...vilken...

WOW vilken kväll det här blev.....helt oväntad överraskande bra =)....efter jag hade gjort mitt förra inlägg så klädde jag mig och for i väg på cykeln upp på byn för att handla några saker som Oscar ville ha hemma och samtidigt köpa snus åt mig själv.
en sval kväll ute faktiskt ganska behagligt.
när jag kom hem startade jag ugnen och in med de ogräddade småfrallorna i ugnen några minuter senare var dem klar och nygräddat bröd har jag hemma nu. jag har grejat och haft mig hela dagen och hela kvällen =).....
det bästa av allt i kväll var när bästa vännen ringde och vi hann se varandra och surra lite mer....=)....MYS kallar jag det....=) gott var det ....MUMS.....=)....
efter det så har jag hunnit prata med min far en gång till denna kväll och vi hade ett långt intressant samtal ( pappa min är speciell och jag kan prata med han om ALLT).....det dröjer inte många dagar så är han här uppe igen och då kommer han (säger han) vara hos lillasyster ,men säkert nån dag hos mig också. jag vill ha ett privatliv och det respekterar han och låter mig få vara ifred då jag behöver det....
då är det lugnt.
jag har ätit en fralla med grillad karre' ,det var inte helt fel vilken tur att jag lyssnade på Oscar och köpte hem det. nu ska jag dricka en kopp kaffe och snart försöka sova. Oscar har kommit hem och startat tvspelet.
ser fram emot att träffas i morgon en längre stund bästa vännen  ,min chokladpralin hoppas du får sova gott och drömma sött i natt när du är hemma.....kram till dig
i morgon jobbar jag som vanligt är på jobbet ca 09.15 -14 jobbar fyra timmar + en rast däremellan.
vaknar tidigt som vanligt så nu ska jag krypa under täcket och försöka sova nån timme sov gott o dröm sött...

Inga kommentarer: