söndag 28 juli 2013

svalt ute

det är svalt ute och varmt i läggan. klev upp kort efter mitt förra inlägg klädde på mig och hopp hej ut en sväng .....svalt ute såhär på morgonen ,ganska behagligt. mina små fönster står öppna i läggan allt för att få det lite svalare.
gick ner i källaren för att kolla efter en tid att tvätta imorgon eftermiddag blir det att tillbringa lite tid i tvättstugan. ibland känns det som att jag inte gör annat men det är ju så viktigt att ha rena kläder och jag byter ju ofta kläder så det hinner bli en del smutstvätt på några dagar.
nu har jag hällt i mig första kopp morgonkaffe och fler koppar hinner det bli innan jag springer på jobbet.
riktigt jobbigt att behöva vänta ett par timmar tills jag börjar jobba.....men så är det när jag aldrig kan sova normalt.....
väderprognosen visar att trots värmen ska det bli regn.....nåja huvudsaken är att det är varmt eller hur?....
jag har läst mitt horoskop och jag vet inte vad jag ska tycka om det ...hmm..vissa delar av det kan stämma ,vissa delar av det hoppas jag ska slå in och bli som det säger.....nåja jag väntar och ser vad som händer.....behöver få uppleva lite positivt i mitt liv...
funderar mycket jag gör jag som alltid och nu känns det som att jag behöver få svar på diverse frågor som gnagt i mig en längre tid.
jag ser fram emot att kunna gå vidare och leva i harmoni och lycka.
nåja nu ska jag fundera vidare ,se tv nyheterna och slappa...hej så länge
erkänn att det stämmer =)

söndag morgon ,god morgon

Inga kommentarer: