måndag 29 juli 2013

jobb regn o längtan

for i väg på jobbet rätt så tidigt för jag hade inget att göra. har nu "gjort" mina timmar och cyklade hem i regnet i rasande fart. tvättstugan kl 14....hem sprang upp till läggan greppade smutstvätten och sprang i väg bort till tvättstugan. kastat in kläderna i maskinerna och tillbaka i läggan och nu väntar jag på att springa bort till tvättstugan om en stund igen.....idag är det ingen rast ingen ro .....kör på för fullt denna dag.....
idag grubbalr jag och LÄNGTAR efter en chokladpralin.....så mumsigt gott ....=)....har jag tur får jag smaka på min chokladpralin i kväll =)....
fy fasiken vilket tråkväder det är ute ,har sommaren varit och farit nu eller kommer govärmen tillbaka? jag håller tummarna och hoppas att värmen kommer....=)....
efter jag hängt tvätt så är det matlagning på schemat sen blir det en dusch och slappa nån stund skulle jag tro att jag hinner med.....det var allt från mig
hej så länge.....

Inga kommentarer: