måndag 22 juli 2013

en hemma kväll

ja som vanligt en tråkkväll ensam hemma. när klockan var ca kl 20 så hörde bästa vännen av sig och jag blev glad igen ,att träffas och surra gör mig alltid gott. du är min energikälla ,du är värdefull min diamant.
 så tråkigt att du ska resa bort , önskar du slapp. men du vet att jag finns här för dig. och är det nå är det bara ringa ,ring när helst du vill. mina tankar är hos dig. sköt om dig och var rädd om dig.
jag är hemma jobbar o sliter och får dagarna att gå.
i morgon är jag ledig och även på onsdag är jag ledig ..hmm....typiskt vad ska jag göra dessa dagar?...
det kommer att vara varmt o fint väder så det blir väl att vara ute i solen mycket för att jag ska få i mig så mycket D-vitamin som möjligt. i morgon har jag tvättstugan kl 14 så då är jag upptagen nån timme iaf..... det är bara försöka hitta på nåt att göra för att få dagarna till att gå.
 ja det blir som vanligt skulle jag tro jobb och en massa svammel.
i kväll har jag spelat keno men som vanligt ingen vinst. jag har också spelat en dagens dubbel och jag håller tummarna att jag iaf vunnit några kronor =)....
nu ska jag dricka ur min kopp med te....är tillbaka om en stund igen ....

Inga kommentarer: