fredag 26 juli 2013

ensam


ja här sitter jag som vanligt ensam och lyssnar på tvn som surrar. tråkigt ,det här är inte riktigt det liv jag önskat mig men jag hoppas innerligt att det blir en ändring på det  inom en snar framtid....än finns lite hopp kvar hos mig .....
för ett tag sen blev jag glatt överraskad när bästaste vännen ringde ,åååhh som alltid blir jag glad att höra av dig ,meningen med mitt liv är DU.....=)....och jag menar det till 100 %. mår bra när jag har dig runt omkring mig ...kram till dig.
det har blivit lite svalare ute och när jag tittar ut här bortöver är det en mörkare blå himmel ,ser ut att kunna komma lite regn......
tror jag är för lat för att fara ut nån mer sväng skulle tro att jag stannar här hemma i soffan och bara tråkar framför tvn och datorn. laddar inför en arbetsdag i morgon det kan behövas för det kan bli mycket att göra i morgon på jobbet när det är en pågående rea i butiken.....=).....
nu avslutar jag och säger på återseende ....hej så länge

Inga kommentarer: