lördag 27 juli 2013

grejs och svammel

var lite slö efter att ha varit i väg och handlat. men eftersom jag är alltför rastlös så hade jag ingen ro att vara stilla för länge....nänä.....struntade att lyssna på min kropp när den ville vila... hoppade upp på cykeln och i väg upp till lilla mor för att kolla läget och vattna blommorna.....
en stund senare var jag tillbaka hemma igen ,det har blivit svalare ute men inne i läggan är det VARMT....puh (har öppet två små fönster )....nåja jag har kastat kläderna och springer runt i trosor och top.
har städat lite och grejat och nu har jag satt mig ner i soffan och har datorn i knät. nu tror jag att jag unnar mig en paus och vila.....jag behöver ladda batterierna inför morgondagens jobb. kl 12-15 har jag butiken öppen.
inge vann jag på mina kenorader ,det är tamej tusan omöjligt att vinna nåt......åter igen undrar jag  VARFÖR är jag drabbad av otur hela tiden ,har ingen tur i nåt ju......
TUSEN TACK ,såg precis din kommentar chokladpralinen min ååhhh jag blir alldeles varm av dina ord. hoppas du blev nöjd och tycker om mina mail till dig =)... å  jag har ju dig det är mer värt än alla världens pengar =)  kram
nu ska jag slappa och se lite tv....är tillbaka sen igen....

mitt nya halsband ,snyggt eller hur?

100 % sant =)

Inga kommentarer: