söndag 21 juli 2013

inte mycket och svammel


ja den kväll har det inte hänt mycket ,man kan väl kalla det en dötråkig pissig kväll ungefär som många andra kvällar. sett tv , grejat och svamlat mest. bättre dagar och kvällar har funnits måste erkännas.
persiennerna är stängda och jag har krypit i säng under täcket finns inget annat att göra ser tv och "tråkar" vilket j-kla tråkigt liv jag har och hur ska jag göra för att ändra på det tro?......
gör jag inget åt det snart så vete tusan hur jag ska orka kämpa vidare......måste kämpa för att få  ett värdefullt liv .....jag vet ju vad jag vill ha ,  hur svårt kan det va att få det?...
nu ska jag sluta surra och fortsätta att slöa och jag hoppas kunna somna och få några timmars sömn i natt
. imorgon är en ny vecka och en ny dag och jag jobbar som vanligt.....sov gott

Inga kommentarer: